La inceput de an, agentia digital user experience Grapefruit a venit cu schimbari majore atat pentru clienti, cat si pentru angajati. Schimbarile au constat in faptul ca s-a numit un nou General Manager, serviciile business-ului se vor orienta doar spre zona digital si mobil si o noua echipa de 7 angajati a venit in companie.

La inceputul anului, in luna ianuarie, cei de la Grapefruit au anuntat faptul ca in urma unor schimbari venite la nivel actionar, 40% din actiunile detinute apartin Georgianei Dragomir, noul General Manager.
Georgiana Dragomir este parte a companiei de 8 ani, timp in care a fost Project Manager, dar s-a ocupat si de operatiuni financiare, recrutare, administrare, management, etc. Ceea ce isi propune noul General Manager este sa creasca profitul, dar si cifra de afaceri: “Dacă în 2015 am atins o cifră de afaceri de aproximativ 400.000 euro și un profit de 15%, în creștere față de anii precedenți, în 2016 ne-am propus să atingem o cifră de afaceri la 550.000 euro și să creștem profitul la 20%”, a declarat Georgiana Dragomir.

Daca pana acum, agentia Grapefruit era cunoscuta drept o agentie care oferea servicii din arii largi, de la branding la comunicare, acum compania se va ocupa exclusiv de servicii care apartin de zona serviciilor digitale si mobile, urmand ca in 2016 sa implementeze o serie de idei extraordinare.

Totodata, in componenta echipei au intrat 7 oameni noi. Acestia au ajuns in compania Grapefruit in urma unui proces de recrutare serios, proces de recrutare care a durat in unele cazuri chiar si 6 luni.
Agentia are in portofoliu atat clineti noi (Nestle), cat si clienti vechi (Dacia – colaborare de 10 ani). Printre clientii pe care i-a avut Grapefruit de-a lungul timpului se numara si: Banca Transilvania, Renault, Philip Morris, OTP Bank etc.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading ... Loading ...

Leave a Reply