Categories
Uncategorized

Ce detine un spot publicitar care vinde

Chiar daca detinerea unei afaceri si constructia ei de la zero poate fi o adevarata provocare ce o poti duce intr-un fel sau altul la bun sfarsit, in materie de promovare lucrurile stau altfel.

Dincolo de materialele pe care le regasesti in Social Media si pe bloguri, cu siguranta ai descoperit ca si antreprenor cel putin o reclama care sa te impresioneze in diferite medii. Daca ai ajuns la concluzia ca si tu ai nevoie de o astfel de reclama pentru a-ti face mai vizibil brandul si afacerea, dar si daca ti-ai luat putin timp sa analizezi un spot de succes, cu siguranta ti-ai dat seama ca realizarea acestora nu e nicicum floare la ureche. Dincolo de cunostintele tehnologice, de un studio profesional si de uneltele tehnice necesare pentru a obtine calitatea dorita (nu intocmai ieftine) este necesar si un artist bun dedicat in domeniul de creare spot publicitar si care sa ajusteze si sa uneasca toate elementele de creatie impreuna pentru un rezultat tot unitar.

Iata mai in detaliu ce trebuie sa detina si spotul tau pentru a fi capabil sa atraga atentia si sa vanda brandul cu succes.

Ce detine un spot publicitar care vinde

Un spot publicitar de calitate trebuie sa detina inainte de toate un concept, sa fie clar si coincis si de scurta durata (conform legislatiei).

De asemenea, pentru un spot cat mai atractiv este necesara si voce pentru reclame, un element care nu e intocmai simplu de planificat si/sau de creeat de catre o persoana fara experienta. Dincolo de faptul ca se folosesc diferite echipamente si programe scumpe de editare, firul narativ audio trebuie sa fie realizat intr-o maniera clara si respectuoasa, inedit si in limba aferenta tarii catre care te adresezi. De exemplu, pentru reclamele care se deruleaza actual la TV se utilizeaza romanian voice over, naratiune realizata de catre profesionisti care reuseste sa transmita cu usurinta informatiile dorite astfel incat brandul si/sau reclama sa ramana in mintea celor care au vizualizat spotul si care in cele din urma sa se transforme intr-un stimul de achizitie.

Asadar, pentru un spot publicitar care vinde, vei avea nevoie de o firma de profesionisti gata sa-ti vina in ajutor.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *